Kuasai Pelanggan Dikawasan Anda

General-Knowledge-On-Google-Places-Optimization

Kajian menunjukkan bahawa kebanyakkan pembeli masa kini lebih gemar membuat pembelian secara lokaliti untuk mencari produk @ perkhidmatan yang mereka inginkan.

Adakah anda tahu bahawa Google menawarkan maklumat tambahan didalam enjin carian mereka yang menunjukkan lokasi perniagaan-perniagaan beserta peta. Ini bermakna pada masa ini, sudah ramai orang mula mencari produk @ perkhidmatan melalui Internet mengikut lokasi @ lokaliti mereka sebelum mereka membuat keputusan untuk membeli.

kjk

Malah kini, jumlah carian yang dibuat melalui Telefon Pintar dan Tablet menaik dengan mendadak. Kajian menunjukkan pengguna Telefon Pintar dan Tablet ini juga membuat kajian melalui Internet dengan menggunakan gadget mereka sebelum membuat pembelian.

Oleh kerana teknologi Google+ Local menunjukkan lokasi dan peta didalam enjin carian Google mereka, perniagaan anda sudah tentu akan timbul apabila prospek membuat carian mengenai produk @ perkhidmatan anda di kawasan lokaliti anda.

Namun ia hanya akan berlaku apabila listing anda dinilai, disahkan dan dioptimasikan untuk mendapat ranking yang tinggi didalam enjin carian Google. Jika anda mengambil peluang terhadap perkembangan carian lokal dan mobile, jumlah prospek dan pelanggan anda akan meningkat secara mendadak.

2Places_Page

Kini, semakin ramai orang mula mengambil peluang diatas kemudahan untuk membuat pembelian secara lokal. Fakta ini sahaja menjadikan Google+ Local sebuah alat pemasaran yang sangat hebat untuk mempromosikan perniagaan anda secara lokal.

Oleh itu, kursus yang dinamakan sebagai Juara SEO Lokal akan membantu perniagaan anda untuk menjadi juara didalam enjin carian Google dan mengatasi pesaing-pesaing anda walaupun brand mereka lebih besar dari anda.

Nik Mohd Zufadhli (pakar SEO lokal) juga telah memasukkan beberapa bonus yang hebat seperti teknik memperhebatkan listing anda dengan menggunakan social media dan akses kedalam Direktori Google+ Lokalnya (percuma selama setahun).

Terima kasih kepada Juara SEO Lokal, kini anda boleh menguasai pasaran lokal anda dan bersaing dengan syarikat-syarikat besar tanpa gentar.

Kini Juara SEO Lokal dijual pada harga pengenalan. Oleh itu, dapatkannya sebelum harga kursus ini meningkat nanti.