Cara Letupkan Jualan Melalui Facebook

fbcash

Salam  sejahtera,

Dalam usaha untuk mencipta iklan yang paling menarik, responsif dan menguntungkan, anda perlu menggunakan pilihan target dalam Facebooks untuk mempelbagaikan sasaran dan menyesuaikan iklan anda berdasarkan target pasaran anda.

Dengan Facebook, anda boleh menetapkan iklan anda supaya ianya muncul hanya untuk orang-orang tertentu, berdasarkan umur, lokasi, jantina, minat, hobi atau juga berasaskan kepada kumpulan mereka telah menyertai dalam komuniti Facebook.

Anda akan mahu menjalankan penyelidikan pasaran supaya anda boleh menentukan target pasaran anda dengan tepat dan membangunkan iklan yang mensasarkan segmen tertentu bagi pasaran anda.

Facebook mempunyai sistem kawalan kualiti untuk memastikan bahawa iklan yang berjalan di seluruh masyarakat mereka tinggal di dalam garis panduan mereka dan tidak menyinggung atau mengganggu aktiviti ahli atau pengalaman keseluruhan.

Gunakan sistem kawalan kualiti mereka untuk membangunkan iklan menarik yang menonjol di pasaran, dan menarik perhatian bakal pembeli.

Juga perlu diingat bahawa pengiklanan Facebook adalah berdasarkan paparan daripada carian. Ini bermakna iklan anda akan secara automatik dicetuskan untuk muncul berdasarkan tetapan anda, dan bukannya apabila pengguna menjalankan carian di tapak.

Pengguna juga boleh memilih untuk kadar iklan, membantu untuk mengekalkan kualiti seluruh komuniti.

Untuk panduan iklan Facebook yang lebih teliti, sila rujuk di laman ini :
–>http://lamansosial.com

Salam kejayaan,

Duniasaya.net