Pakej Lubuk Design – Pakej yang dinantikan Pereka Grafik Malaysia

 Untitled

Bacaan ini khas untuk individu yang masih tertanya-tanya tentang impak apabila memiliki Pakej Lubuk Design.

Seperti yang tertera dalam laman web, ia adalah pakej yang dinanti-nantikan oleh majoriti pereka grafik di seluruh Malaysia. Pertama, kerana ia menghimpunkan lebih 50+ sumber dari pelbagai jenis grafik. Jadi, mereka tidak perlu khuatir dengan masalah kebuntuan ketika menyediakan servis kepada pelanggan.

Kedua, kesemua sumber grafik yang dibekalkan dalam pakej ini adalah berdasarkan hasil kerja pakar. Justeru itu, setiap sumber yang kita gunakan untuk pelanggan akan menyebabkan mereka cinta dengan hasil kerja kita.

Secara tidak langsung, mereka akan terus membayar kita untuk mendapatkan servis yang dijamin berkualiti.

Apa Kata Mereka – Reezluv

Mohd Fairiz atau cukup popular dipanggil Reezluv adalah individu rujukan apabila melibatkan topik reka bentuk grafik dan sewaktu dengannya. Apabila beliau menerima Pakej Lubuk Design, berikut adalah dialognya,

“Memang hebat isi kandungan dalam DVD ini. Ini adalah bekalan sumber grafik yang boleh dikatakan paling banyak yang pernah saya lihat.”

Apa yang beliau cuba sampaikan adalah jumlah kuantiti sumber grafik yang selaras dengan kuantiti. Jika pereka grafik yang berpengalaman teruja dengan pakej ini, maka apa lagi sebab para pereka grafik yang lain untuk tidak memilikinya?

Apa Lagi Kata Mereka – En Dee

Bagi seorang pereka grafik minisite seperti beliau, mempunyai sumber dan bahan grafik yang lengkap seperti pemberian fail (.psd) dan (.html) benar-benar mempercepatkan tempoh masa kerjanya.

Sekaligus, membuka peluang kepada beliau untuk menerima lebih banyak tempahan daripada pelanggan. Malah rezeki servis juga dapat dipelbagaikan menerusi pakej Lubuk Design.

Dari 1 jenis servis, kini Azizul bin Azizan a.k.a En. Dee ini mempunyai keyakinan dan kemampuan untuk memberikan lebih daripada 1 jenis servis grafik. Kerana lubuk grafik yang disertakan dalam pakej ini terlalu banyak.

Kata beliau, “Jika anda mahu jimatkan kos ini adalah masanya. Pakej Lubuk Design adalah pakej yang tepat untuk membantu anda.”

3 Pengajaran Berharga – Graphic Designer

Berdasarkan kedua-dua testimonial yang diberikan oleh Reezluv dan En. Dee, terdapat 3 pengajaran penting yang boleh kita ambil untuk dimanfaatkan. Ia juga turut berkait rapat dengan pakej Lubuk Design.

Pertama, pereka grafik yang bijak menggunakan idea dan kemahiran orang lain untuk menyiapkan kerjanya dengan pantas.

Kedua, untuk menjadi pereka grafik yang dibayar mahal oleh pelanggan, penting untuk kita mempunyai skil reka bentuk grafik yang tinggi dan memukau mereka – Lubuk Design adalah jawapannya.

Ketiga, penting bagi pereka grafik tahu sumber pelaburannya. Duit yang diperoleh bukan sekadar untuk menikmati kehidupan. Gunakan duit itu untuk mendapatkan sumber dan bahan grafik daripada pelbagai medium supaya kita terus bergerak maju ke hadapan.

Pereka grafik profesional bermula dengan Pakej Lubuk Design.

Klik Di Sini Untuk Maklumat Lanjut
(Akses Adalah Terhad)